שאלות ותשובות

על המרתונים

לפני המרתונים: 



אילו מרתונים יפתחו הסמסטר?
תשובה: לפני פתיחת ההרשמה למרתונים, נפרסם בפייסבוק האגודה רשימת מרתונים, מועדיהם ושם המתרגל

פורסמו שעות המרתונים אך הן לא נוחות, מה ניתן לעשות?
תשובה: אם הן לא נוחות באופן אישי מסיבות אישיות/ קורס חוזר אין מה לעשות. אם הן מתנגשות עם שיעור חזרה למבחן, מבחן אחר לא בקורס חוזר- ניתן לפנות לרכזת אקדמיה במייל: aguda10rak3@gmail.com והיא תיצור קשר עם המתרגל על מנת לנסות לשנות את השעות.

איך אני יודע/ת באיזו כיתה ושעה מתקיים המרתון?
תשובה: השעות והכיתות המעודכנות והסופיות יופיעו באתר האגודה. אם הכיתה לא מעודכנת, יש להמתין עד שנקבל כיתה ונעדכן אותה. זה יכול לקרות עד 24 שעות לפני פתיחת המרתון. 


 

הרשמה למרתונים:


מי יכול להירשם למרתון דרך אתר האגודה?
תשובה: סטודנט חבר אגודה שתיקף את כרטיס הסטודנט שלו בשנה אקדמית הנוכחית. 

איך מתקפים כרטיס סטודנט?
תשובה: בתחילת שנה בעמדות האגודה, או במהלך השנה מגיעים למזכירות האגודה ומבקשים לתקף את הכרטיס.

איך נרשמים למרתון? 
תשובה: נכנסים לאתר האגודה>מרתונים>בוחרים מרתון מבוקש>ומשלמים באמצעות כרטיס אשראי.

נירשמתי באתר, איך אני יודע/ת שאני באמת רשום/ה? 
תשובה: לאחר ההרשמה תקבלו מייל מאשר לכתובת שעידכנתם באגודה בעת הנפקת תעודת הסטודנט שלכם. לעיתים המייל מגיע לספאם או באיחור של כמה שעות, אנא המתינו בסבלנות. 

אני מנסה להירשם ואזלו המקומות, מה עושים?
תשובה: אם המרתון מלא, אין אפשרות להירשם אליו וניתן להירשם ברשימת המתנה. במידה ויתפנה מקום, ניצור עמכם קשר. 

אני מנסה להירשם ומופיעה לי הערה "ת.ז אינה נמצאת במערכת", מה עושים? 
תשובה: יכולות להיות כמה סיבות עיקריות לתקלה זו: א. אינך חבר/ת אגודה.        ב. לא תקפת את תעודת הסטודנט שלך בשנה האקדמית הנוכחית. ג. תקפת את תעודת הסטודנט שלך ימים ספורים לפני תחילת ההרשמה למרתונים או אחרי תחילת ההרשמה ותעודת הזהות שלך לא התעדכנה באתר, יש לפנות למייל של רמ"ד אקדמיה: aguda10ak@gmail.com


 

במהלך המרתון: 


מה המספר המינימלי של סטודנטים לפתיחת מרתון?
תשובה: על מנת לפתוח את המרתון, אמורים להירשם מינימום של 10 סטודנטים.

לא נרשמתי למרתון באתר, ולא אישרו לי להיכנס למרתון, האם אני יכול להיכנס ולשלם מאוחר יותר? 
תשובה: לא. לבעיות מיוחדות ניתן לפנות לרכזת אקדמיה: aguda10rak3@gmail.com . אך בכל מקרה אין להיכנס למרתון שלא שילמתם עליו. 

יום אחד במהלך המרתון אינני יכול להגיע, האם חבר יכול להגיע במקומי?
תשובה: לא, במהלך המרתון יבדקו שמות וסטודנט שלא רשום יאלץ לצאת מהמרתון. 

האם ניתן לשלם על חצי מהמרתון? 
תשובה: לא, אם לא תוכלו להגיע לחצי מהמרתון תוכלו להירשם אליו או לא, זו החלטה שלכם. 

האם אני יכול להירשם למרתון בשביל חברים? 
תשובה: לא, ההרשמה היא עצמאית בלבד. אם סטודנט נירשם בכוונה פעמיים למרתון על מנת לשמור מקום, כספו לא יוחזר לו. 


 

החזרים כספיים:


מי זכאי להחזר כספי? 
תשובה: א. סטודנט אשר חוייב פעמיים על אותו מרתון בעקבות תקלה בסליקת כרטיס האשראי, יקבל החזר מלא. עליו לשלוח מייל לרכזת אקדמיה עם הפרטים הבאים: שם מלא, מספר תעודת זהות, שם המרתון ומספר אישור תשלום שקיבל במייל לאחר ההרשמה, צילום פירוט כרטיס אשראי עם החיוב הכפול (רק את השורות הרלוונטיות).                                                      
ב. סטודנט שביטל את הרשמתו למרתון לפחות 48 שעות לפני תחילתו, יהיה זכאי של החזר כספי על סך 180 ש"ח.
ג. ביטול מרתון על ידי האגודה, הסטודנט יקבל החזר מלא. 

מתי ואיך מתבצעים ההחזרים הכספיים?
תשובה: ההחזרים מתבצעים בהדרגה בסוף עונת המרתונים, כלומר, במהלך תקופת מועדי ב'. ההחזר מתבצע ע"י מזכירות האגודה במזומן או החזר לאשראי על פי החלטתכם. יצרו עמכם קשר מהמזכירות. 


 

פתיחת מרתון חדש:


אם אני מעוניין לפתוח מרתון חדש, מה עליי לעשות?
תשובה: עליי למלא את הפרטים בטופס זה, אם יהיו 10 סטודנטים ומעלה המעוניינים בפתיחת המרתון, אנו נעשה מאמצים על מנת לפתוח אותו.

האם הסטודנטים שנירשמו בטופס לפתיחת מרתון חדש ירשמו אוטומטית למרתון במידה ויפתח? 
תשובה: לא, אנחנו נשלח מייל שמעדכן שניפתח מרתון חדש ואת מועד פתיחת ההרשמה אליו. ההרשמה תהיה פתוחה לכלל הסטודנטים. 


 

  • אנא קראו את תקנון המרתונים טרם הרשמתכם למרתון.
  • לשאלות נוספות ניתן לפנות ל: מזכירות האגודה בטלפון: 03-7283300  ובמייל: aguda10@gmail.com

רמ"ד אקדמיה: aguda10ak@gmail.com

 רכזת אקדמיה: aguda10rak3@gmail.com