בהצלחה בשנת הלימודים!

סטודנטיות וסטודנטים יקרים,

ברוכות וברוכים הבאים למכון הטכנולוגי חולון ולמשפחת אגודת הסטודנטים!

ראשית אני רוצה לאחל בשמי ובשם כל צוות האגודה שתהיה לכולנו שנת לימודים פורייה ומוצלחת, שנה של צמיחה והגשמת מטרות. התחלה היא תמיד דבר מרגש, על אחת כמה וכמה כשמדובר בתחילת דרככם האקדמית, שהיא אחת התקופות המהנות והיפות בחיים. בתקופה זו לצד הלימודים המאתגרים, תכירו המון חברים חדשים, תפתחו יכולות בינאישיות ואינטראקציות עם גורמים שונים ותוכלו לתרום לחברה ולסביבה.

 

האגודה היא הגוף המייצג של הסטודנטיות והסטודנטים בקמפוס ופועלת עבור כל הסטודנטים בשוויון ובמסירות במגוון גדול של תחומים: שירותים אקדמיים, אירועי תרבות ופנאי, הגברת המעורבות הסטודנטיאלית, מלגות, מוצרים מסובסדים בתוך הקמפוס, משלחות לחו"ל, נבחרות ספורט, יעוץ משפטי ועוד…

 

אגודת הסטודנטים נמצאת כאן בשביל לעזור לכם להעביר את שנות הלימוד בצורה הכי טובה שרק אפשר וכדי להעצים את החוויה, אנחנו מזמינים אתכם לקחת חלק ולהצטרף למשפחה שלנו. יחד נוכל לייצר אווירה צעירה ותוססת בקמפוס, יחד נוכל לפעול למען המטרות והשאיפות של הסטודנטיות והסטודנטים במכון הטכנולוגי חולון, יחד נוכל לעשות שינוי אמיתי בשטח.

אגודת הסטודנטים פועלת בשבילכם ולמענכם בכל הנושאים הרלוונטיים לעולם האקדמי והסטודנטיאלי, תמיד נשמח לשמוע מכם רעיונות, הצעות לשיפור וייעול וכמובן לסייע בכל בעיה או שאלה שצצה, אל תהססו ליצור איתנו קשר.

 

בברכת שנה מוצלחת,

שלכם ובשבילכם,

 

יוסי חן

יו"ר האגודה

"

ברוכות וברוכים הבאים למכון הטכנולוגי חולון ולמשפחת אגודת הסטודנטים!